پورموسوی: شاگردانم می‌خواهند ثابت کنند شکست‌شان مقابل سپاهان یک اتفاق بوده است

پورموسوی: شاگردانم می‌خواهند ثابت کنند شکست‌شان مقابل سپاهان یک اتفاق بوده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که شاگردانش در دیدار فردا مقابل مس رفسنجان در پی اثبات این هستند که شکست سنگین‌شان مقابل سپاهان اتفاق بوده است.

به گزارش فوتبالی، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار داشت: بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه هفته گذشته مقابل سپاهان شکست سنگینی را متحمل شدیم بچه‌ها دنبال این هستند که ثابت کنند آن شکست یک اتفاق بوده است. فردا به دنبال سه امتیاز هستیم تا نتیجه هفته پیش جبران شود.
وی در ادامه افزود: مطمئناً ما در مسابقه فردا هجومی بازی می‌کنیم. بدون شک بازی در این شرایط خیلی سخت است، چون فصل جاری خیلی فرسایشی بوده است و امیدواریم مشکلاتی تازه گریبان‌گیر ما نشود و البته در دیدار فردا از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره اینکه آیا بعد از شکست مقابل سپاهان تیم از لحاظ روحی آماده است، تصریح کرد: باید ذهن بچه‌ها را از بازی قبلی خارج کنیم و از اشتباهات گذشته درس بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنان استراحت خوبی داشته‌اند. مطمئنم اگر بچه‌ها مثل همیشه مسئولیت‌پذیری‌شان را رعایت کنند فردا برنده بازی هستیم.

پورموسوی درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: هنوز در این باره صحبتی نشده است. باشگاه فکر می‌کنم به دنبال این است که بتواند ابتدا مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا آنها با دلگرمی بیشتر نسبت برای تمدید قرارداد اقدام کنند.

وی راجع به اینکه قرار بوده نشستی را با مدیریت باشگاه برای فصل بعد داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بچه‌‌ها مطالبات را دریافت نکردند، صحبت‌ها در این مورد بود تا بچه‌ها بدون دغدغه کارشان را ادامه دهند. بعید می‌دانیم در این وضعیت که بچه‌ها خیلی طلبکار هستند کسی برای تمدید قرارداد پیشقدم شود، مگر اینکه از لحاظ تعهد به بچه‌ها، مثبت فکر کنیم. ما به بچه‌ها بدهکار هستیم و باید ابتدا بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.

6641