واکنش رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به معاوضه احتمالی سائول با گریزمان

واکنش رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به معاوضه احتمالی سائول با گریزمان

پایگاه خبری فوتبالی - انریکه کرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید اذعان کرد که ممکن است معاوضه سائول نیگز هافبک اسپانیایی روخی بلانکو با آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا صورت گیرد.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته اتلتیکو مادرید موفق شد با پشت سر گذاشتن رئال مادرید و بارسلونا، قهرمان فصل 2020-21 لالیگا شود. حالا آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال تقویت ترکیب خود برای دفاع از عنوان قهرمانی هستند. چند روزی می‌شود که رسانه‌های اسپانیایی صحبت از معاوضه سائول نیگز با گریزمان می‌کنند و انریکه کرزو نیز هیچ چیزی را تکذیب یا تائید نکرد. 

به نقل از سایت گل، کرزو در حاشیه یک مراسم به خبرنگاران گفت: "معاوضه سائول نیگز با گریزمان؟ هیچ ایده‌ای بابت این موضوع ندارم. به من چیزی نگفته‌اند و چیزی نمی‌دانم. نمی‌دانم که مذاکرات به چه صورت است، حتی اگر مذاکره‌ای صورت گرفته باشد. با گذشت زمان همه چیز مشخص شود. در جهان فوتبال همه چیز ممکن است، اما در موضوع گریزمان باید بگویم که نه چیزی به من گفته‌اند و نه چیزی می‌دانم."

به غیر از باشگاه بارسلونا، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند و ایجنت سائول، جاشوا بارنت فاش کرد که موکلش گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن در این تابستان دارد. 

4416