یوونتوس در جام برلوسکونی به مصاف مونزا می رود

یوونتوس در جام برلوسکونی به مصاف مونزا می رود

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا همانند سال های اخیر در زمان برگزاری اردوهای پیش فصل، در یک بازی دوستانه موسوم به جام برلوسکونی شرکت می کند و به مصاف تیم مونزا می رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، جام برلوسکونی یک مسابقه تابستانی است که معمولا شامل برگزاری یک بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال میلان و یوونتوس در سن سیرو می شود. این مسابقه که موسوم به جام برلوسکونی است، در سال 1991 توسط سیلویو برلوسکونی، مالک وقت باشگاه آث میلان ایتالیا به یاد پدرش لوئیجی پایه گذاری شد. روسونری در طول تاریخ برگزاری این رقابت ها تنها سه بار با حریفی متفاوت از یوونتوس روبرو شد که شامل مسابقه با تیم های اینتر در سال 1992، رئال مادرید در سال 1993 و بایرن مونیخ در سال 1994 می شود. این مسابقه آخرین بار در سال 2015، یعنی دو سال قبل از پایان ریاست برلوسکونی در میلان برگزار شد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، یوونتوس و مونزا، تیم جدید برلوسکونی که به تازگی این باشگاه را خریداری کرده است در تاریخ 31 ژوئیه در ورزشگاه Monza’s U-Power به مصاف هم خواهند رفت اما هنوز مشخص نیست که آیا به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، هواداران اجازه حضور در این مسابقه را دارند یا خیر.

مونزا تیمی در سری B ایتالیاست که برلوسکونی در سال 2018 آن را خریداری کرد. انتظار می رود این دو باشگاه در روزهای آینده ضمن انتشار یک بیانیه رسمی، برگزاری این بازی دوستانه را تأیید کنند.

9404