خشم مهاجم فرانسوی از مدیران بایرن مونیخ؛ کومان نزدیک به درهای خروجی

خشم مهاجم فرانسوی از مدیران بایرن مونیخ؛ کومان نزدیک به درهای خروجی

پایگاه خبری فوتبالی - کومان هر لحظه از بایرن مونیخ دورتر می شود. وینگر فرانسوی دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارد اما حس می کند که مدیران تیم آلمانی به او اندازه کافی احترام نمی گذارند.

به گزارش فوتبالی، بایرن تماس هایی با وکیل کومان برای تمدید داشته اما شرایط درخواستی این بازیکن باعث تعجب بایرن شده است و اختلافات در حال حاضر زیاد است. این وکیل با آلابا که از بایرن جدا شد نیز یمی کرد. از سویی بایرن مونیخ باید تکلیف لواندوفسکی که تا 2023 قرارداد دارد را هم مشخص کند.

کومان برای تمدید با بایرن مونیخ سالی 12 میلیون یورو درخواست کرده بود اما بایرن فقط حاضر شده 6.5 میلیون یورو بپردازد. این شرایط باعث شده تا کومان عصبانی شود و مذاکرات را با سه مشتری خود آغاز کند. جدی ترین مشتری این مهاجم فرانسوی تیم منچسترسیتی با هدایت گواردیولا است. چلسی و لیورپول دیگر تیم هایی هستند که شرایط او را دنبال می کنند.

کومان حس می کند که با توجه به عملکردش لیاقت افزایش دستمزد را دارد اما بایرن اعتقاد دارد که این بازیکن باید درخواست هایش را کاهش بدهد. در حال حاضر خیلی بعید است که بازیکن 25 ساله فرانسوی در بایرن بماند و هر لحظه این بازیکن به درهای خروجی نزدیک و نزدیک تر می شود.

4125