انصراف چوکا از آخرین بازی‌اش در لیگ یک؟

انصراف چوکا از آخرین بازی‌اش در لیگ یک؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد چوکای تالش در آخرین بازی‌اش در لیگ یک شرکت نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیهای لیگ یک امشب تمام خواهد شد و در شرایطی که هفته گذشته تکلیف تیمهای سقوط کننده مشخص شد و   گل ریحان البرز، نود ارومیه و چوکای تلاش به دسته دوم سقوط کردند، امشب معلوم خواهد شد که از بین سه تیم فجرسپاسی، هوادار و بادران، کدام دو تیم مجوز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

در شرایطی که رقابت در بالای جدول با حساسیت بسیار زیادی دنبال می‌شود، در پایین جدول و بعد از مشخص شدن تیمهای سقوط کننده، ممکن است برخی بازیها برگزار نشود.

روزنامه ایران ورزشی در شماره دیروزش به چنین موضوعی اشاره کرده و نوشته بود: تیم نود ارومیه که به لیگ دسته دوم سقوط کرده طبق برنامه میهمان خیبر خرم‌آباد است. چوکای تالش هم که با قبول تساوی خانگی مقابل قشقایی شیراز، لیگ دویی شد باید در سیرجان به مصاف آرمان‌گهر برود. حالا نتیجه این بازی‌ها هرچه باشد هیچ فرقی نخواهد داشت و با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مالی این تیم‌ها و شیوع ویروس کرونا، اصلاً بعید نیست ضمن هماهنگی با کمیته مسابقات از حضور در آخرین بازی انصراف دهند. اینطوری هم در هزینه‌های‌شان صرفه‌جویی می‌شود و هم به‌نوعی ریسک ابتلا به کرونا را قبول نمی‌کنند.

در چنین شرایطی، چوکا که هفته پیش سقوطش به لیگ پایین تر مسجل شده بود و انگیزه ای برای دیدار هفته پایانی نداشته به سیرجان سفر نکرده و به نظر می‌رسد باید از هم اکنون ۳ امتیاز این بازی را به حساب آرمان گهری ها واریز کرد.

چوکای تالش فصل گذشته با فرشاد پیوس به لیگ دسته یک صعود کرد اما در ادامه نتوانست شرایط را به شکلی رقم بزند تا به لیگ برتر صعود کرده و یا امتیاز حضور در لیگ یک را حفظ کند و خیلی زود دوباره به لیگ دو سقوط کرد.

7655