اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه؛ قسمت سوم

اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه؛ قسمت سوم

پایگاه خبری فوتبالی- بلندی چمن ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، باعث شد که پرسپولیسی‌ها برای چندمین بار در این فصل نسبت به وضعیت چمن محل برگزاری مسابقه معترض باشند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی فردا شب به مصاف ماشین سازی خواهد رفت که کادر فنی قرمزها پس از بازدید از زمین چمن ورزشگاه سلیمانی  نسبت به بلند بودن ارتفاع زمین چمن اعتراض کرده و خواستار کوتاه شدن آن از سوی عوامل هیات فوتبال آذربایجان شرقی شدند.

این برای سومین بار در این فصل است که چمن ورزشگاه با اعتراض یحیی گل‌محمدی و همکارانش روبه‌رو می‌شود و پیش از این در بازی برگشت مقابل پدیده و فولاد خوزستان شاهد چنین اتفاقی بودیم.

محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی درباره بحث کوتاه شدن چمن ورزشگاه شهید سلیمانی اینگونه توضیح داده است: "در این زمینه هیچ مشکلی ندارد و حتی مستندات خود درباره اینکه امروز چمن ورزشگاه شهید سلیمانی کوتاه شده را در اختیار یکی از مسئولان تیم پرسپولیس قرار دادیم. تمامی تمهیدات برای هرچه بهتر برگزار شدن دیدار این تیم با ماشین‌سازی در نظر گرفته شده و چمن را هم به میزان استاندارد کوتاه کرده‌ایم.

نکته قابل توجه اینکه پرسپولیس در دو دیدار با پدیده و فولاد به تساوی رسید و باید دید این بار هم چمن ورزشگاه مانع برد شاگردان یحیی خواهد شد یا نه.

7655