حمله جدید به هافبک رئال مادرید: در سطح بین‌المللی نیست

حمله جدید به هافبک رئال مادرید: در سطح بین‌المللی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک رئال مادرید و تیم ملی آلمان پس از حذف تیم ملی کشورش از یک هشتم نهایی یورو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، جدیدترین حمله به کروس از جانب لوتار ماتیوس  رکورد دار بازی ملی در آلمان بوده است. ماتیوس در مصاحبه با کیکر گفته است که هافبک رئال مادرید در حال حاضر بازیکنی "در سطح بین المللی" نیست.

ماتیوس در مصاحبه با کیکر گفت:" شخصا مشکلی با کروس ندارم اما با سبک بازیش موافق نیستم. نه تنها از نظر سرعت بلکه از نظر کار با توپ هم مشکلاتی دارد. از نظر پاس دادن با ضربه اول یا دوم نمی تواند خوب باشد چرا که ریتم پاسهایش باعث می شود تا بازی کند شود. او نمی تواند عمقی در بازی ایجاد کند و باعث کند شدن ریتم بازی تیمش می شود."

ماتیوس در ادامه صحبت هایش گفت که هر چند که کروس در فصل گذشته " بازیهای خوب یا عالی" در رئال مادرید داشته اما در برخی بازیهای دیگر "محو" بوده است و به همین خاطر از نظر وی در حال حاضر کروس "بازیکنی در سطح ملی" است و نباید او را بازیکنی " بین المللی" دانست و کروس را در سطح بازیکنانی نظیر برند لنو،  کوین وولاند، دیگو دمه و تیمو ورنر قرار داد.

4125