تمجید هالند از سرمربی جدید زنبورها: مشتاقانه منتظر حضور او هستم

تمجید هالند از سرمربی جدید زنبورها: مشتاقانه منتظر حضور او هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، مهاجم نروژی تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان در گفتگوی کوتاهی نسبت به جدایی سانچو و آمدن مربی جدید زنبورها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، ارلینگ هالند، مهاجم جوان نروژی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان که این روزها مشتریان فراوانی از بهترین تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپاای دارد، از جدایی جیدون سانچو ابراز تأسف کرد. سانچو پرونده حضور خود در تیم دورتموند برای فصل آینده را با انتقال قریب الوقوعش به باشگاه منچستر یونایتد انگلیس بسته است و این موضوع باعث موضوع گیری ارلینگ هالند، هم تیمی او در تیم آلمانی شده است.

در حال حاضر همه چیز نشان می دهد که ارلینگ هالند در فصل آینده نیز در تیم بروسیا دورتموند بازی خواهد کرد. از طرف دیگر، جیدون سانچوی 21 ساله که چهار ماه بزرگ تر از بازیکن نروژی است، به لیگ جزیره بازمی گردد و به منچستر یونایتد می پیوندد. باشگاه های دورتموند و منچستر یونایتد در حال حاضر بر سر انتقال حدود 85 میلیون یورویی سانچو توافق کرده اند و فقط توافقات نهایی در خصوص برخی جزئیات باقی مانده است.

از بین دو استعدادی که در سال های اخیر باعث پیشرفت و رشد دورتموندی ها بوده اند، یکی از این تیم رفته است. هالند پس از جدایی سانچو به رسانه ها گفت: "من و جیدون خیلی خوب در کنار هم کار کردیم، او یک بازیکن برتر است و ناراحت کننده است که از تیم ما می رود اما فوتبال همین است."

کپسول استعداد دورتموندی ها با نگاهی مثبت و رو به آینده، ادامه داد: "خوشحالم که هنوز هم بسیاری از بازیکنان خوب دیگر در تیم دورتموند حضور دارند که با آن ها خوب کنار می آیم."

اگر ستاره نروژی در دورتموند بماند، در این صورت او آن جا زیر نظر یک دوست قدیمی کار خواهد کرد: مارکو رز، که پیش تر نیز هالند زیر نظر او در تیم فوتبال سالزبورگ آموزش دیده بود. ارلینگ هالند، تمرينات فشرده مارکو رز را در سه عنوان خلاصه كرد گفت: "من مشتاقانه منتظر حضور رز هستم؛ او در تمرینات از بازیکنانش سه چیز می خواهد: دویدن، فشار به تیم حریف (پرسینگ)، حمله كردن"

9404