پیش‌بازی ماشین ‌سازی – پرسپولیس/ اولین فینال در غیاب یحیی

پیش‌بازی ماشین ‌سازی – پرسپولیس/ اولین فینال در غیاب یحیی

پایگاه خبری فوتبالی – اولین فینال از سه فینال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فردا در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی، تمام تمرکزش را روی سه بازی آخرش در لیگ برتر گذاشته تا بتواند از این سه بازی نهایت امتیاز را بگیرد و برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ شود.

شاید روی کاغذ پرسپولیس کار سختی در تبریز مقابل ماشین سازی نداشته باشد اما این بازی به شکل جالبی، حساس شده است. از یکطرف پاداش 2 میلیاردی که باشگاه ماشین‌سازی برای پیروزی مقابل پرسپولیس در نظر گرفته حرف و حدیثهایی را به وجود آورد که واکنش باشگاه تبریزی را به دنبال داشت و از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس هم برای سه امتیاز بازی فردا شب و همچنین دو بازی بعدی تیم یحیی گل‌محمدی پاداش ویژه‌ای کنار گذاشته است.

نکته: پرسپولیس در 2 بازی خارج از خانه در برابر نفت مسجد سلیمان(دور رفت) و فولاد خوزستان (دور برگشت) که سرمربی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، مقابل حریفانش متوقف شد و با آنها به تساوی بدون گل رسید و باید دید غیبت یحیی در بازی با ماشین سازی، باز هم به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: ماشین سازی با یک گل به فولاد باخت و پرسپولیس با 2 گل از سد آلومینیوم گذشت.

وضعیت در جدول: ماشین سازی 14 امتیازی قعرنشین لیگ و سقوطش به دسته یک قطعی شده است و پرسپولیس با 58 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

سه شنبه 29 تیر

ماشین سازی – پرسپولیس ساعت 21.15

تیم داوری: مهدی سیدعلی – سید یعقوب حجتی – حمید رضا افشون – رضوان سرشار

1984