گل طارمی به چلسی نامزد بهترین گل سال فوتبال اروپا + لینک نظرسنجی

گل طارمی به چلسی نامزد بهترین گل سال فوتبال اروپا + لینک نظرسنجی

پایگاه خبری فوتبالی- گل آکروباتیک مهاجم ایرانی پورتو به چلسی در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در میان نامزدهای بهترین گل فصل گذشته فوتبال اروپا قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، سایت اتحادیه فوتبال اروپا هر سال نامزدهای بهترین گل فصل فوتبالی قاره سبز را معرفی کرده و به رأی مخاطبان خود می‌گذارد تا از برترین گل سال اروپا رونمایی شود.

سایت یوفا امروز (دوشنبه) نامزدهای بهترین گل فصل 21-2020 فوتبال اروپا را معرفی کرد که گل زیبای مهدی طارمی به چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با رأی کاربران سایت یوفا به‌عنوان بهترین گل این مسابقات انتخاب شد، در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

گل پاتریک شیک به اسکاتلند در یورو 2020، گل کمار روفه به استاندارد لیژ در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گل فلوریان ویرتز به هلند در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا، گل دله الی به ولفسبورگ در لیگ اروپا، گل لورنتزو اینسینیه به بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، گل سارا زادرازیل به چلسی در لیگ قهرمانان بانوان اروپا، گل فرائو به دوبووِچ در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، گل پائولینیو به لسترسیتی در لیگ اروپا و گل پل پوگبا به سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، سایر نامزدهای عنوان بهترین گل فصل اروپا به شمار می‌روند.

لیونل مسی در فصل‌های 19-2018، 16-2015 و 15-2014 و کریستیانو رونالدو در فصل 18-2017 فوتبال اروپا، برنده عنوان بهترین گل سال اروپا شدند؛ جایزه‌ای که سال گذشته به بازیکنی اهدا نشد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

7474