آشنایی با بالو توره/ خرید جدید روسونری از لیگ فرانسه می آید

آشنایی با بالو توره/ خرید جدید روسونری از لیگ فرانسه می آید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان ایتالیا با پرداخت 8 میلیون یورو به تیم موناکو برای فوده بالو توره، مدافع چپ این تیم فرانسوی را به خدمت گرفت. مرد جوانی که فوتبال و کاراته را به عنوان سرگرمی های زندگی خود توصیف می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، فوده بالو توره، بازیکن 24 ساله در فرانسه متولد و بزرگ شد، اما پس از بازی برای تیم های ملی رده سنی زیر 16 و زیر 21 سال فرانسه، تابعیت خود را به سنگالی تغییر داد. انتقال این بازیکن به باشگاه میلان ایتالیا با مبلغ 4 میلیون یورو به علاوه مبالغی به عنوان پاداش انجام شده است که این پاداش بستگی به موضوعاتی مانند عملکرد وی در طول فصل و تعداد بازی انجام شده و صعود به مراحل پایانی رقابت های بین المللی دارد و در نهایت این انتقال با احتساب مبالغ پاداش ها می تواند 8 میلیون یورو برای میلانی ها هزینه در بر داشته باشد.

بالو توره در طول زندگیش همیشه به ورزش علاقه داشته و در سال 2018 طی مصاحبه ای توضیح داد که شخصیتی آتشین دارد اما فوتبال و کاراته را جزو علاقمندی ها و سرگرمی های آرامش بخش زندگی خود می داند.

به راحتی می توان دریافت که چرا بالو توره توسط میلان به عنوان جایگزین تئو هرناندز (دفاع چپ فعلی میلان که ویژگی های تهاجمی اش بیشتر از خصوصیات تدافعی اش است)، انتخاب شده است. زیرا هنگامی که بالو توره در سن 13 سالگی به آکادمی پاریسن ژرمن پیوست، هنوز یک وینگر چپ تهاجمی بود اما کم کم به یک دفاع چپ تبدیل شد و امیدوار بود که از سرعت فوق العاده خود برای استفاده در فضاها استفاده کند.

قرارداد او با پاریسی ها در ژوئن 2017 به پایان رسید و او با باشگاه لیل فرانسه قرارداد امضا کرد. سپس تیم فوتبال موناکو 11 میلیون یورو به علاوه پاداش برای خرید بالو توره در ژانویه 2019 پرداخت و او فصل گذشته در 29 بازی برای موناکو 5 پاس گل ثیت کرد. در مقایسه با بالو توره، تئو هرناندز طی فصل گذشته در 45 بازی خود برای میلان، هشت گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده است.

9404