تماس بارسلونا با نمایندگان چهار بازیکن با سابقه تیم درباره کاهش حقوق

تماس بارسلونا با نمایندگان چهار بازیکن با سابقه تیم درباره کاهش حقوق

پایگاه خبری فوتبالی - برای هر باشگاه پر هوادار اروپایی، دستیابی به توافق برای کاهش حقوق بازیکنان بزرگ آن تیم آسان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا درباره کاهش حقوق ها با نمایندگان سرجی روبرتو، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا تماس گرفته است. هنوز هیچ پیشنهاد قطعی وجود ندارد و مذاکرات هفته آینده آغاز می شود.

متئو آلمانی با نمایندگان بازیکنان مذاکره کرده است و مسائل مربوط به نیاز باشگاه به لایحه کاهش دستمزدها را برای آن ها بیان کرده است. این مذاکرات به دلیل تمرکز باشگاه بر سر موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی (با کاهش 50% حقوق در قرارداد جدیدش) هنوز آغاز نشده است، اما مطلع کردن نمایندگان بازیکنان از این امر نقش موثری در متقاعد کردن خود بازیکنان خواهد داشت.

گفته می شود در این مقطع، کاهش حقوق بازیکنان بزرگ چیزی در حدود 40% خواهد بود که مقدار زیادی است. یکی از بازیکنان بارسلونا به شوخی گفته است با این شرایط او باید از ژانویه 2022 (یعنی تقریبا از اوایل نیم فصل دوم) شروع به بازی برای بلوگرانا کند!

جلسات حضوری با نماینده های این چهار بازیکن هفته آینده برگزار خواهد شد؛ دستیابی به توافق اصلا آسان نیست. موضوع کاهش حقوق در مورد سرجی روبرتو نیز به طور جد پیگیری خواهد شد و این موضوع در تمدید دو ساله قرارداد جدید این بازیکن مد نظر قرار خواهد گرفت.

9404