جهانبخش، دلیل خوشحالی هواداران فاینورد

جهانبخش، دلیل خوشحالی هواداران فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش کماکان یکی از سوژه‌های جذاب رسانه‌های هلندی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، وینگر سابق برایتون که در فوتبال جزیره روزهای خوبی را سپری نکرده بود، تصمیم گرفت دوباره به فوتبال هلند برگردد تا این بار با پیراهن فاینورد، خاطرات خوبش در لیگ این کشور را تکرار کند.

حتما در جریان هستید که از جهانبخش به عنوان جانشین استیون برگهاوس نام برده می‌شود. بازیکنی که فصل آینده در آژاکس توپ خواهد زد. این موضوع البته توسط چند رسانه هلندی رد شده و دیروز هم مدیر برنامه‌های علیرضا به خبرنگار فوتبالی گفت که فاینورد قبل از آنکه برگهاوس به دنبال رفتن از این تیم باشد، علیرضا را زیر نظر داشت و می‌خواست او را به هلند برگرداند.

این وسط، برخی رسانه‌های هلندی هنوز نام جهانبخش را در کنار برگهاوس می‌آورند.

سایت soccernews در گزارشی به این نکته پرداخته که جدایی وینگر هلندی از فاینورد و رفتن او به آژاکس باعث ناراحتی هواداران فاینورد شد اما این ناراحتی خیلی زود از بین رفت چرا که فاینورد، علیرضا جهانبخش را جانشین برگهاوس کرد.

این سایت از فکت‌های روزنامه De Telegraaf هم استفاده کرده که بر اساس آن، خوشحالی هواداران فاینورد بابت جذب جهانبخش زمانی بیشتر شده که باشگاه محبوبشان هزینه زیادی برای همکاری با وینگر برایتون نکرد و در شرایطی که فاینورد 6.5 میلیون یورو بابت فروش برگهاوس به آژاکس بدست آورد، فقط چند میلیون یورو( اشاره‌ای به رقم دقیق نشده است) برای جهانبخش خرج کرده است.

سایت هلندی از کاربرانش پرسیده که آیا جذب جهانبخش باعث می‌شود که هواداران فاینورد با جدایی برگهاوس کنار بیایند که 84 درصد از کاربران به این سوال پاسخ مثبت داده‌اند.

1984