اوله: لینگارد در برنامه های این فصل من برای منچستر یونایتد حضور دارد

اوله: لینگارد در برنامه های این فصل من برای منچستر یونایتد حضور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد قصد دارد روی جسی لینگارد به عنوان بخشی از برنامه های خود برای تیمش در فصل آینده حساب ویژه ای باز کند. همچنین به گفته سولسشر، این تیم به جذب جیدون سانچو و رافائل واران بسیار نزدیک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای، شاگردان سولسشر بازی تدارکاتی و دوستانه پیش فصل خود را با برتری دو بر یک مقابل تیم فوتبال دربی کانتی در روز یکشنبه آغاز کردند و تاهیت چونگ و فاکوندو پلیستری برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر گلزنی کردند. اوله گونار سولسشر بعد از بازی گفت که جسی لینگارد در برنامه های او برای فصل آینده جای دارد. لینگارد که از سال 2011 در یونایتد به سر می برد، پس از یک دوره حضور موقت و موفقیت آمیز در فصل گذشته در تیم وستهام، به تیم سولسشر بازگشت و در بازی تدارکاتی دیروز مقابل دربی کانتی به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

وین رونی، بازیکن سابق شیاطین سرخ و تیم ملی انگلیس نیز معتقد است جسی لینگارد، هافبک منچستر یونایتد شانس زیادی دارد که در فصل آینده در برنامه های اوله گونار سولسشر حضور داشته باشد و این بازیکن می تواند نقشی کلیدی در تیم سرخ پوش منچستری به عهده بگیرد.

9404