سرمربی سابق میلان: برای دوناروما متاسفم/ ژیرو خرید خوبی است

سرمربی سابق میلان: برای دوناروما متاسفم/ ژیرو خرید خوبی است

پایگاه خبری فوتبالی آریگو ساکی سرمربی سابق و افسانه‌ای باشگاه میلان به انتقاد از جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان فصل گذشته این باشگاه و فصل آینده پاری سن ژرمن پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، پس از جنگ و جدل‌های فراوان میان جیانلوئیجی دوناروما و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه میلان، سرانجام این دروازه‌بان جوان تصمیم گرفت تا با میلان تمدید نکند و راهی پاری سن ژرمن شود. دوناروما در سن شانزده سالگی برای اولین بار با پیراهن روسونری به میدان رفت و توانست به خوبی در لباس این باشگاه بدرخشد. او در یورو 2020 عملکرد فوق العاده‌ای داشت و با مهار پنالتی‌های حساس در فینال برابر انگلیس و همچنین برابر اسپانیا در نیمه نهایی سبب قهرمانی آتزوری در یورو 2020 شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آریگو ساکی در گفت و گویی با گاتزتا دلو اسپورت درباره دوناروما گفت: "میلان دوناروما را از دست داد و من برای این پسر متاسفم. میلان باعث شد تا دوناروما بدرخشد و او باید کمی به این باشگاه احترام می‌گذاشت. کسانی که همیشه دنبال پول هستند بدانند که آن‌ها همیشه خوشبخت نیستند."

ساکی همچنین در مورد ژیرو گفت: "او اخیرا کم بازی کرده و خرید او می‌تواند ریسک بزرگی باشد. اما اگر شما پول خرج نکنید، نمی‌توانید رشد کنید. ژیرو می‌تواند در میلان راه حل باشد."

4416