پاردس: پیوستن مسی به پاری سن ژرمن فقط یک رویای زیبا بود

پاردس: پیوستن مسی به پاری سن ژرمن فقط یک رویای زیبا بود

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو پارادس هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن اذعان کرد که رویای هم تیمی شدن با لیونل مسی در پاری سن ژرمن را داشت. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته مسی با درخواست خروج خود از بارسلونا تمام دنیا را در شوک فرو بود. اگرچه او فصل را با بارسلونا به اتمام رساند، اما در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. البته رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی هستند که بلوگرانا با این فوق ستاره آرژانتینی به توافق رسیده و به احتمال فراوان مسی فصل آینده نیز در نیوکمپ توپ خواهد زد. 

به نقل از سایت گل، پاری سن ژرمن یکی از تیم‌هایی محسوب می‌شد که به شدت به دنبال جذب لیونل مسی بود. حالا پارادس که هفته گذشته توانست با لیونل مسی قهرمان کوپا آمریکا 2021 شود، درباره این انتقال گفت: "زمانی که شایعاتی درباره آینده لیونل مسی مطرح شد، صحبت‌هایی در داخل باشگاه شکل گرفت. تصور کردن مسی با پیراهن پاری سن ژرمن برای فصل آینده رویایی بود. اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم از تصمیمش راضی باشد."

ناصر الخلیفی مالک و لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن پیش از این اعلام کردند که به جذب لیونل مسی علاقه‌مند بودند. همچنین نیمار نیز از افرادی بود که از آمدن لیونل مسی به پارک دو پرنس استقبال می‌کرد.

4416