اینتر به دنبال جذب مدافع منچستریونایتد و آرسنال

اینتر به دنبال جذب مدافع منچستریونایتد و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده به دنبال جذب هکتور بیرین مدافع آرسنال و الکس تلس مدافع برزیلی منچستریونایتد است. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته نراتزوری با هدایت آنتونیو کونته موفق شد پس از یازده بار دیگر به قهرمانی سری آ برسد تا پس از حدود یک دهه، ایتالیا قهرمان جدیدی به جز یوونتوس داشته باشد. اما خوشحالی اینتری‌ها زیاد دوام نداشت و کونته به دلیل اختلاف با مالکان باشگاه از این باشگاه جدا شد و پس از او اشرف حکیمی نیز اینتر را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد. 

به نقل از سایت گل، حالا جوزپه ماروتا مدیر باشگاه اینتر در خصوص انتقال احتمالی بیرین گفت: "بله ما به او علاقه‌مند هستیم، اما نمی‌توانم چیزی بیشتر بگویم، زیرا بیرین بازیکن ما نیست."

مدیر سابق باشگاه یوونتوس همچنین درمورد شایعات اخیر درباره جذب الکس تلس گفت: "من چیزی را تکذیب نمی‌کنم، اما در حال حاضر ما تمامی احتمالات بدون کشتن وقت را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن ترکیب تیم را آماده کنیم."

بیرین ده فصل گذشته را در آرسنال سپری کرده، اما به نظر می‌رسد که توپچی‌ها نسبت به فروش او بی علاقه نیستند. به جز باشگاه اینتر، بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز این مدافع بیست و شش ساله را زیر نظر گرفته‌اند. 

4416