چلسی به دنبال جذب لواندوفسکی در این تابستان؟

چلسی به دنبال جذب لواندوفسکی در این تابستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه چلسی قصد دارد که در این تابستان یک مهاجم را به خدمت بگیرد چرا که عملکرد بازیکنی مثل تیمو ورنر در خط حمله این تیم در فصلی که گذشت رضایت بخش نبوده است.

به گزارش فوتبالی، اما اگر بخواهیم نگاهی به گزینه های باشگاه چلسی در این تابستان بیندازیم می بینیم که در صدر این گزینه ها، ارلینگ هالند قرار دارد و چلسی به دنبال خرید این ستاره در تابستان است. هالند یک گزینه بی نظیر است که می تواند حال و آینده خط حمله چلسی را تضمین کند اما خرید این بازیکن با توجه به استعداد بالا و ارزش بالایی که دارد قدری دشوار است.

اکنون اسکای اسپورت در گزارشی گفته است که اگر چلسی در خرید ارلینگ هالند در این تابستان ناکام بماند، به سراغ جذب روبرت لواندوفسکی خواهد رفت و برای خرید او تلاش خواهد کرد. لواندوفسکی فصل گذشته در بایرن مونیخ عملکرد بی نظیری داشت و مقتدرانه موفق شد کفش طلا را فتح کند.

به نظر می رسد که توماس توخل رویاهای بزرگی در سر دارد و می خواهد برای یک بار دیگر هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند و از سویی در لیگ برتر انگلیس هم به قهرمانی برسد و به همین دلیل به دنبال جذب یک ستاره برای خط حمله تیم خود است.

1470