سرمربی منچستریونایتد پیوستن ستاره انگلیسی به این باشگاه را تائید کرد

سرمربی منچستریونایتد پیوستن ستاره انگلیسی به این باشگاه را تائید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد پیوستن جیدون سانچو ستاره تیم ملی انگلیس و دورتموند به این باشگاه را تائید کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از چند ماه، سرانجام شیاطین سرخ موفق شدند تا هدف اول نقل و انتقالاتی خود، جیدون سانچو را از باشگاه بروسیا دورتموند با مبلغ 73 میلیون پوند به خدمت بگیرند و حالا گفته می‌شود که فقط کاغذ بازی‌های این انتقال باقی مانده تا حضور سانچو در منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام شود. همچنین سولسشر ادعا کرد که برای جسی لینگارد برای فصل آینده برنامه‌هایی دارد. 

به نقل از سایت گل، لینگارد در نیم دوم دیدار منچستریونایتد با دربی به میدان رفت. سولسشر درباره او گفت: "جسی هفت الی هشت روز دیرتر از دیگر بازیکنان به ما ملحق شد، اما از نظر بدنی در آمادگی قرار دارد. جسی با فکری روشن به این باشگاه بازگشت و حالا می‌خواهد برای جایگاهش در تیم بجنگد."

سولسشر درباره سانچو نیز گفت: "می‌دانم که فقط کاغذ بازی و جزئیات نهایی آن باقی مانده و امیدوارم به زودی بتوانیم انتقال او را به صورت رسمی اعلام کنیم. فقط اجازه دهید همه چیز تمام شود تا من توانم با خیالی راحت نظرم را راجع به او اعلام کنم."

همچنین در انتها سایت گل مدعی است که سران منچستریونایتد در حال مذاکره با رافائل واران هستند. 

4416