با رد پیشنهاد 3 میلیون یورویی آرسنال، لوکاتلی فقط یوونتوس را می خواهد

با رد پیشنهاد 3 میلیون یورویی آرسنال، لوکاتلی فقط یوونتوس را می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود باشگاه آرسنال انگلیس به مانوئل لوکاتلی پیشنهاد حقوق سالیانه 3 میلیون یورو را داده اما هافبک ساسولو فقط یوونتوس را می خواهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، بیانکونری به مانوئل لوکاتلی، ملی پوش ایتالیایی تیم فوتبال ساسولو علاقمند است و رسانه ها گزارش می دهند که این بازیکن خودش برای انجام مذاکرات با یوونتوس پیش قدم شده است. بنا بر ادعای رسانه های ایتالیایی، لوکاتلی فقط خواهان انتقال به تورین است اما تأکید کردند که باشگاه آرسنال انگلستان نیز پیشنهادی برای ستاره ساسولو ارائه داده است.

لوکاتلی بازیکن تیم میلان ایتالیا بود که پس از یک فصل حضور قرضی در ساسولو، در جولای 2019 برای همیشه میلان را ترک کرد و قرارداد خود را با باشگاه ساسولوی ایتالیا دائمی کرد. هم اکنون نیز رقابت نزدیک و شدیدی بین یوونتوس و آرسنال بر سر جدب لوکاتلی در جریان است.

لوکاتلی در فصل گذشته در تیم باشگاهیش ساسولو بسیار تأثیرگذار بوده و با تیم ملی ایتالیا نیز موفق شده به مقام قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو 2020) دست یابد و توانست در پنج مسابقه از این رقابت ها بازی کرده و دو گل هم به ثمر برساند. این عملکرد وی، باعث جلب توجه غول های ایتالیایی و تیم های بزرگ خارج از این کشور شده است. گزارش ها حاکی از آن است که توپچی ها برای انتقال لوکاتلی به لندن تلاش می کنند و برای امضای قرارداد با این بازیکن، آماده رقابت با یوونتوس هستند. طبق همین گزارش ها، باشگاه آرسنال انگلیس قراردادی با حقوق سالیانه 3 میلیون یورو به لوکاتلی پیشنهاد داده است اما لوکاتلی حتی فکر انتقال به لندن را هم در سر خود ندارد. این موضوع به وضوح می تواند حاکی از اولویت های بازیکن ایتالیایی باشد زیرا او پیشنهاد سنگین انگلیسی ها را رد می کند تا علاقه و قصد خود را برای ماندن در ایتالیا و انتقال به ورزشگاه آلیانز تورین نشان دهد.

9404