بادامکی: پدیده از بازی رفت قوی‌تر است

بادامکی: پدیده از بازی رفت قوی‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تیم ما نسبت به بازی رفت با سپاهان خیلی قوی‌تر شده و انگیزه‌های خاص خودش را دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسین بادامکی در آستانه دیدار پدیده و فولادسپاهان اصفهان گفت: یقیناً بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت چرا که آنها اکنون در کورس قهرمانی لیگ‌برتر هستند و برای امتیازات بازی به مشهد می‌آیند اما ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و تلاش می‌کنیم تا جایگاه خودمان را در جدول ارتقا دهیم. 

 او ادامه داد: با اقدامات آقای رحمتی و کادرفنی شان، شرایط روحی تیم پس از بازی مقابل نساجی کاملا متحول شده و با تمرینات خوب و بانشاطی که انجام شده آماده هستیم تا در شرایطی ایده‌آل برابر سپاهان به میدان برویم و انشالله باز هم دل هواداران مشهدی را شاد کنیم. 

 سرپرست پدیده خراسان در پاسخ به اینکه پیروزی دور رفت این تیم مقابل سپاهان تاثیری در نتیجه بازی برگشت خواهد داشت یا خیر؟ گفت: پدیده نسبت به بازی رفت بسیار قوی‌تر و هماهنگ‌تر شده همانطور که دور رفت تازه کار آقای نویدکیا در سپاهان شروع شده بود و اکنون نیز این تیم شرایط بهتری را دنبال می‌کند و در کورس قهرمانی است. پدیده تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه دلخواهش انجام خواهد داد. 

بادامکی در خاتمه متذکر شد: واقعا جای هواداران مشهدی ما در این بازی‌ها خالی است. امیدوار بودیم با تدارک پروتکل‌های بهداشتی مناسب ورود هواداران از سوی سازمان لیگ، جمعی از آنها را در ورزشگاه داشته باشیم اما متاسفانه محقق نشده ولیکن حضور و حمایت‌شان را  حس می‌کنیم و مطمئنا بازیکنان تلاش خود را برای شادی آنها پای تلویزیون خواهند کرد.

۴۱۵۴