مارسی، پرکارترین تیم نقل و انتقالات: خریدهایی از رم، آرسنال و بارسلونا

مارسی، پرکارترین تیم نقل و انتقالات: خریدهایی از رم، آرسنال و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - المپیک مارسی  پرکارترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده است و با این وجود همچنان نام بازیکنانی نظیر مارسی پیرامون آنها مرح می شود.

به گزارش فوتبالی، مارسی تحت مدیریت پابلو لونگوریا مدیر اسپانیایی خود تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته است. آنها بدون هیاهو و با آرامش کار خود را انجام می دهند.  تیم فرانسوی تا کنون خرید پائو لوپز، بالردی، دلافوئنته، ژرسون، اوندر، گندوزی، سالیبا و لوان پرز را نهایی کرده است.

گران ترین خرید این تیم، ژرسون از فلامینگو با 25 میلیون یورو بوده است. برای جذب بالردی از دورتموند 11 میلیون یورو پرداختند، لوان پرز را با 4.5 میلیون یورو از سانتوس خریدند، دلافوئنته با سه میلیون یورو از بارسلونا جذب شد، گندوزی و سالیبا قرضی از آرسنال خریده شدند و پائو لوپز و اوندر قرضی از رم.

لونگوریا در فوریه به عنوان رئیس باشگاه مارسی انتخاب شد و حالا این مرد اسپانیایی توانسته پرتحرک ترین تابستان ممکن را برای تیمش داشته باشد. آنها تا کنون 45 میلیون یورو برای خریدها هزینه کردند و پنج میلیون یورو از فروش ها هزینه داشتند.  البته فعلا کارشان در خریدها تمام نشده چرا که نامهایی نظیر دنیل واس از والنسیا، کوتینیو از بارسلونا، اومتیتی از بارسلونا، ادریسی از سویا، ریبری (بدون تیم) و جیووانی سیمئونه از کالیاری پیرامون آنها مطرح می شود.

4125