بوفون: یووه با آلگری به اوج می رسد/ جورجینیو در سطح اول فوتبال بازی می کند

بوفون: یووه با آلگری به اوج می رسد/ جورجینیو در سطح اول فوتبال بازی می کند

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و جهان که اخیرا از تیم یوونتوس به باشگاه پارما منتقل شده تا احتمالا اواخر دوران فوتبالش را با تیم باشگاهی اول خود سپری کند، در مصاحبه کوتاهی با رسانه ها به بیان نکاتی در خصوص شرایط بیانکونری و آتزوری پرداخت.

به گزارش فوتبالی، به کار بردن عبارت "سنگربان سابق یوونتوس" برای کسی مثل جیانلوئیجی بوفون نزد تیفوسی های بیانکونری بسیار سخت است اما از این پس چاره ای جز این ندارند. جیجی بوفون که سال ها در کنار یوونتوس افتخارآفرینی کرد، در گفت و گوی کوتاهی در خصوص شرایط باشگاه سابقش گفت:

"یوونتوس تمام امکانات و شرایط بازگشت به سطح نخست و رسیدن به قهرمانی و پس گرفتن اسکودتو را دارد. سال گذشته کوپا ایتالیا و سوپرکوپا را بردیم؛ هر چند که انتظارات چیز دیگری بود و صحبت کردن درباره آن جز افسوس چیز دیگری ندارد اما برای یووه بازگشت به شرایط عالی و درخشش در لیگ قهرمانان، مکس الگری بهترین گزینه ممکن است و او می تواند و می داند که چطور یووه را به اوج برگرداند."

دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا و جهان که همراه با آتزوری فاتح رقابت های جام جهانی 2006 در کشور آلمان نیز شده، از سوی بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال نام برده می شود. جیجی بوفون در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایتالیا و قهرمانی اخیرش در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) گفت:

"از درخشش بونوچی و کیلینی به هیچ عنوان شگفت زده نشدم، هر تیم ملی ای به داشتن این دو و تجربه آن ها نیاز دارد. اعتماد و جنگندگی سایر بازیکنان در کنار با تجربه ها باعث این نتیجه شد؛ بازیکنان دیگری مانند جورجینیو نیز در سطح اول فوتبال هستند و آن چه که باعث شگفتی و تحسین من شد، نمایش کیه زا و دوناروما بود."

9404