پیام ابهام‌آمیز رونالدو در کنار خودرویش: روز تصمیم

پیام ابهام‌آمیز رونالدو در کنار خودرویش: روز تصمیم

پایگاه خبری فوتبالی - درست در روزی که برخی نشریات ایتالیا خبر معاوضه ایکاردی و رونالدو را مطرح کرده بودند، ستاره پرتغالی پیامی ابهام آمیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" روز تصمیم."

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که پیام رونالدو در صفحه اینستاگرامش علامت مهمی در مورد اینده اش باشد چرا که خیلی از هواداران تصور می کنند که ستاره پرتغالی می خواهد با این پیام بگوید که در حال تصمیم گیری برای آینده خود است.

نشریه کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که ایکاردی به یووه اعلام کرده که در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید آماده است تا با رونالدو معاوضه شود. پاریسی ها می توانند رونالدو را به نیمار در خط حمله تیمشان اضافه کنند در حالی که ایکاردی هم می تواند به لیگ ایتالیا برود چرا که در پی اس جی فصل جالبی نداشت و اکثرا نیمکت نشین بود.

البته تصویری که رونالدو در اینستاگرامش منتشر کرده ربطی به توضیح آن ندارد چرا که رونالدو در این تصویر یک کت و شلوارک آبی رنگ پوشیده است و به خودروی گرانقیمت خود لم داده است. با این وجود توضیح این تصویر است که بیش از حد مورد توجه قرار گرفته و حالا باید دید که چه آینده ای پیش روی رونالدوست چرا که از طرفی شایعاتی در مورد تمدید قراردادش مطرح می شود و از سویی شایعاتی در مورد جدایی او منتشر می شود.

4125