در انتظار درخشش پدری جوان با تیم المپیک اسپانیا در توکیو 2020

در انتظار درخشش پدری جوان با تیم المپیک اسپانیا در توکیو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو گونزالس لوپز ملقب به پدری، ستاره سابق تیم لاس پالماس و فعلی بارسلونا در پی اثبات بیش از پیش توانایی های خود در رقابت های المپیک توکیو 2020 است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، پس از یک فصل کامل بازی برای تیم اول بارسلونا و به دنبال آن بازی برای تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2020، بسیاری معتقد بودند که فراخواندن پدری به تیم المپیک اسپانیا در این برهه زمانی برای این جوان مناسب نیست و ممکن است فشار ناشی از مسابقات زیاد، موجب خستگی و آسیب دیدن این بازیکن شود؛ با این حال، هافبک جوان و خوش آتیه آبی اناری ها و لاروخا، در بازی دوستانه و تدارکاتی تیم فوتبال المپیک اسپانیا مقابل تیم المپیک ژاپن حضور داشت و علی رغم این که کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما بعد از تعویض و ورودش به زمین مسابقه توانست یک پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کند تا نقش مهمی در عملکرد اسپانیایی ها در این دیدار داشته باشد.

این بازیکن جوان در دقیقه 67 به جای دنی سبایوس وارد زمین شد و توانست ریتم بازی لاروخا را در دست گرفته و یکی از چهره های شاخص این دیدار لقب بگیرد. پدری بعد از گذشت ده دقیقه از زمان ورودش به بازی موفق شد توپی را از سمت چپ به کارلوس سولر پاس دهد تا این بازیکن اسپانیایی بتواند کار را به تساوی بکشاند. پدری علی رغم این که جوان ترین بازیکن تیم اسپانیاست، اما همانند با سابقه ترین و با تجربه ترین بازیکن تیم بازی می کند. در حالی که خستگی احتمالی ناشی از شرکت در رقابت های مختلف ملی و باشگاهی در فصل گذشته قطعا او را تحت تاثیر قرار داده و روی کیفیت عملکرد او موثر بوده است، اما تمایل این جوان با استعداد به شرکت در تمامی مسابقات گوناگون می تواند نشانگر جاه طلبی او برای رسیدن به اهداف و کسب افتخارات متعدد باشد. اگر تیم فوتبال المپیک اسپانیا بتواند در المپیک تابستانی توکیو 2020 به مدال طلا برسد، یکی از عوامل این موفقیت احتمالی قطعا به نمایش های خیره کننده پسر طلایی بلوگرانا بستگی خواهد داشت.

9404