دنی آلوز پایانی ندارد؛ به دنبال مدال طلای المپیک توکیو

دنی آلوز پایانی ندارد؛ به دنبال مدال طلای المپیک توکیو

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز در سن 38 سالگی و در حالی که هفده سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده همچنان از موفقیت سیر نمی شود.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها معتقدند که  هیچ کس بهتر از دنی آلوز نمی تواند در پست دفاع راست قرار بگیرد. در حقیقت هیچ دفاع راستی در فاز هجومی بهتر از او نیست و حالا این بازیکن در حالی به بازنشستگی نزدیک می شود که قرار است رهبر تیم ملی برزیل در مسابقات المپیک توکیو باشد و خیلی ها فکر می کنند که شاید این آخرین تورنمنت بزرگ دنی باشد.

دنی آلوز در دو جام جهانی، چهار کوپا آمریکا  و دو جام کنفدراسیون ها حضور داشته که در 20 سال دوران فوتبالش 41 جام کسب کرده است. او هرگز قهرمان جام جهانی نشده اما می تواند با مدال طلای المپیک خاطره ای خوش برای خود به ثبت برساند.

آندره ژاردین سرمربی تیم المپیک برزیل فقط سه سال از آلوز بزرگ تر است که که در مورد دنی می گوید:" او یک لیدر و یک برنده است. شخصیت بزرگی دارد. کل بازیکنان برزیل به او احترام می گذارند. اردوی بزرگی برای نسل بازیکنانی است که داریم.  او تاریخچه ای مملو از جامها را دارد و در تیم ملی یک نماد و یک سمبل به شمار می رود."

برزیل اولین بازی خود را در یوکوهاما مقابل آلمان خواهد داشت و با تیم های ساحل عاج و عربستان نیز همگروه هستند.

4125