انگیزه دو پرسپولیسی برای بازی با تیم یحیی

انگیزه دو پرسپولیسی برای بازی با تیم یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار سه‌شنبه شب ماشین سازی و پرسپولیس، برای دو بازیکن تیم علیرضا اکبرپور اهمیت زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از کنار رفتن از جام حذفی، حالا تمام تمرکزش را روی موفقیت در لیگ برتر گذاشته تا از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ دفاع کند و پنجمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

پرسپولیس که برای رسیدن به این هدف، نیاز به 9 امتیاز سه بازی باقیمانده‌اش دارد( پرسپولیس با پیروزی در هر سه بازی، بدون توجه به بازیهای سپاهان قهرمانی در لیگ را جشن خواهد گرفت) در اولین بازی‌اش به مصاف تیمی خواهد رفت که دو بازیکنش انگیزه زیادی برای ارایه یک نمایش خوب جلوی تیم یحیی گل‌محمدی دارند.

سعید حسین‌پور و محمدامین اسدی سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند. حسین‌پور که در نیم فصل دوم و به صورت قرضی به ماشین سازی پیوست و اسدی هم بعد از آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، از این تیم جدا شد.

اینطور که به نظر می‌رسد انگیزه اسدی برای بازی با پرسپولیس بیشتر از حسین‌پور است چرا که او چند روز قبل در مصاحبه‌ای درباره بازی این هفته ماشین‌سازی صحبت کرده و گفته بود: "من از نیم فصل دوم فکرم را گذاشته‌ام برای بازی پرسپولیس. این تیم باعث پیشرفت من شده و این را همیشه گفته‌ام اما الان بازیکن ماشین سازی هستم و مطمئن باشید هرچه در توان داشته باشم را برای این تیم خواهم گذاشت."

7655