اولین کنفرانس خبری جهانبخش در روتردام؛ می‌دانم فاینورد چقدر برای هوادارانش مهم است

اولین کنفرانس خبری جهانبخش در روتردام؛ می‌دانم فاینورد چقدر برای هوادارانش مهم است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جدید فاینورد از بازگشت به لیگ هلند بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش که دیروز با قراردادی 3 ساله به فاینورد پیوست، تماشاگر ویژه بازی دوستانه فاینورد و وردربرمن بود و مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

علیرضا بعد از آنکه در گفت و گو با دوربین شبکه ESPN هلند، تسلطش به زبان انگلیسی را برای چندمین بار نشان داد، در کنفرانس خبری فاینورد شرکت کرد و آنجا به زبان انگلیسی و هلندی به سوالهای خبرنگاران پاسخ داد.

وینگر 27 ساله فاینورد درباره بازگشت به لیگ هلند گفت: من از زندگی در هلند تجربه خوبی داشتم. وقتی 19 ساله بودم به هلند آمدم و در طول 5 سالی که اینجا زندگی کردم، چیزهای زیادی درباره فرهنگ این کشور و همچنین اهمیت فوتبال برای هلندی‌ها یاد گرفتم. به خوبی می‌دانم که فاینورد چقدر برای هوادارانش مهم است و امیدوارم از تجربه قبلی‌ام در لیگ هلند، بتوانم به بهترین شکل ممکن برای کمک به تیم جدیدم استفاده کنم.

جهانبخش در ادامه صحبتهایش درباره دوران حضورش در برایتون هم صحبت کرده است: من دوست داشتم به عنوان وینگر بازی کنم و به همین دلیل در برایتون فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکردم. آنجا با سیستم 2-5-3 بازی می‌کردیم و در این سیستم از وینگر استفاده نمی‌شود.

فاینورد پنجشنبه این هفته در مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم دریتا خواهد رفت و سرمربی فاینورد امیدوار است که در آن بازی بتواند از وینگر ایرانی‌اش استفاده کند. جهانبخش هم مشکلی با این موضوع ندارد منتهی در صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که ترجیح می‌دهد به لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسد و بعد از آن برای تیم جدیدش بازی کند.

1984