گزارش الرایه از انتقال پدرو، فالکائو و رشید غزال به لیگ قطر/ ستاره النصر همبازی خلیل‌زاده در الریان

گزارش الرایه از انتقال پدرو، فالکائو و رشید غزال به لیگ قطر/ ستاره النصر همبازی خلیل‌زاده در الریان

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه الرایه قطر در گزارشی به بررسی آخرین نقل و انتقالات لیگ این کشور و احتمال حضور ستاره‌های مطرح صاحب‌نام فوتبال جهان در دوحه خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه الرایه قطر  در خصوص آخرین اخبار و انتقالات مهم لیگ قطر نوشت: باشگاه‌های قطری با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند و تلاش می‌کنند پیش از آغاز اردوهای برون‌مرزی ترکیب خود را کامل کنند.
برخی گزارش‌های خبری رسانه‌های ترکیه حاکی از این است که فالکائو مهاجم کلمبیایی گالاتاسرای به حضور در لیگ قطر نزدیک شده و مذاکرات برای نهایی شدن این انتقال در مسیر درستی قرار دارد. همچنین برخی گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی از ارائه پیشنهادی به پدرو رودریگز مهاجم اسپانیایی باشگاه رم حکایت دارد که از سوی یک باشگاه قطری مطرح شده و گفته می‌شود بهترین پیشنهادی است که پدرو در این مقطع دریافت کرده است.

منابع الرایه از نزدیک شدن علی معلول ستاره تونسی باشگاه الاهلی مصر به یک باشگاه قطری دیگر خبر می‌دهند. در همین حال گفته می‌شود رشید غزال الجزایری بازیکن باشگاه لسترسیتی که فصل گذشته به صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه حضور داشت نیز پیشنهاد بسیار خوبی از یک باشگاه قطری دریافت کرده و باشگاه انگلیسی هم از این پیشنهاد استقبال کرده اما خود بازیکن در حالی بررسی سایر پیشنهادات از لیگ ترکیه است.

باشگاه ام‌صلال در آستانه توافق نهایی با ایمن حسین آقای گل لیگ عراق قرار دارد و مذاکرات دو طرف به مراحل پایانی رسیده که انتظار می‌رود ملی‌پوش عراقی به زودی وارد دوحه شود.

باشگاه الریان هم مذاکرات با نورالدین امرابط هافبک مراکشی النصر را دنبال ‌می‌کند تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

شاخص‌ترین نقل و انتقال روزهای گذشته حضور خاویر مارتینز بازیکن سابق بایرن مونیخ در باشگاه القطر بوده همچنین جلال بلعمری الجزایری که به این تیم پیوست. فرجانی ساسی بازیکن تونسی الزمالک مصر هم برای پیوست به الدحیل وارد قطر شده است.

6641