بریج: از قهرمانی ایتالیا ناراحت شدم چون از مانچینی متنفرم

بریج: از قهرمانی ایتالیا ناراحت شدم چون از مانچینی متنفرم

پایگاه خبری فوتبالی - وین بریج مدافع اسبق تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی افشا کرد که شکست تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا در فینال یورو برایش خیلی دردناک بوده چرا که از روبرتو مانچینی به شدت متنفر است و تنها دلیل موفقیت این مربی در سیتی را بازیکنان خوب می دانسته است:" نمی گویم که بدترین مربی من بوده است اما از نظر فنی زیاد خوب نیست."

به گزارش فوتبالی، بریج در مورد شکست انگلیس مقابل ایتالیا در فینال یورو گفت:" خانواده ام نه تنها طرفدار انگلیس بودند بلکه طرفدار شکست مانچینی بودند و به همین خاطر این شکست برای ما دردناک تر بود چون از مانچینی متنفر بودیم. هواداران سیتی شاید مانچینی را به خاطر قهرمانی در لیگ دوست داشته باشند اما اگر به بازیکنان و تیمی که داشت نگاه کنید می بینید که به خاطر بازیکنانشان به قهرمانی رسیدند نه به خاطر مربی."

بریج بین سالهای 2009 تا 2013 در منچسترسیتی حضور داشت که در مورد رابطه اش با مانچینی می گوید:" با او خیلی دعوا داشتم. ماه ها در آن جا بودم و از کارش به عنوان مربی لذت نمی بردم."

وین بریج در سال 2009 از چلسی راهی منچسترسیتی شد که چند ماه بعد مانچینی جای هیوز را روی نیمکت تیم انگلیسی گرفت.  بریج کمی بعد قرضی به تیم هایی نظیر وستهام، ساندرلند و برایتون رفت و در سال 2013 از سیتی جدا شد و به ردینگ پیوست. 

4125