شجاعی در مسیر جدایی از پرسپولیس؟

شجاعی در مسیر جدایی از پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا وینگر چپ‌پای قرمزها در پایان فصل پرسپولیس را ترک می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی وینگر فصل گذشته نساجی که در این فصل در دیدارهای پرسپولیس فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرده هم یکی دیگر از بازیکنانی است که شایعه جدایی احتمالی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است.

روزنامه خبرورزشی امروز در مطلبی مدعی شده است که شجاعی به خاطر اینکه نتوانست خودش را به ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی برساند، تصمیم گرفته برای فصل آینده در تیم دیگری به جز پرسپولیس توپ بزند. 

گفته می شود دو تیم شهرستانی و تهرانی پرسپولیس پیشنهادهایی به این بازیکن داده‌اند اما شجاعی برای جدایی از پرسپولیس باید برای گرفتن رضایتنامه با این باشگاه به توافق برسد.

شجاعی در شرایطی احتمالا از پرسپولیس جدا خواهد شد که هواداران این تیم دو خاطره خوب از او دارند. خاطره اول مربوط به بازی با النصر در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا است که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و او توانست پنالتی آخر بازی را تبدیل به گل کند و تیمش را به فینال آسیا برساند.

خاطره دوم هم، بازی با استقلال در دور برگشت لیگ است که او در دقایق پایانی بازی اجازه نداد ضربه سر سیاوش یزدانی وارد دروازه حامد لک شود تا پرسپولیس آن بازی را با گل عیسی آل کثیر ببرد.

به این نکته هم اشاره کنیم که باشگاه پرسپولیس برای موافقت با جدایی علی شجاعی منتظر نظر یحیی گل‌محمدی است و باید دید سرمربی پرسپولیس با جدایی شجاعی موافقت خواهد کرد یا نه. البته شجاعی اعت کیفی داشته و همین ماجرا باعث شده تا خبرهای مربوط به جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود.

7655