استقبال دیوانه‌وار از مسی در میامی؛ اجازه خروجش از رستوران را ندادند!

استقبال دیوانه‌وار از مسی در میامی؛ اجازه خروجش از رستوران را ندادند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بدون تردید یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال دنیا است که موفقیت های اخیرش و به خصوص قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا محبوبیتش را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

به گزارش فوتبالی، مسی این روزها تعطیلات را در کنار خانواده اش سپری می کند که به همین منظور راهی شهر میامی در کشور آمریکا شده است. شب گذشته مسی به همراه خانواده اش به رستورانی در شهر میامی رفته بود اما در زمان خروج از رستوران با سیل جمعیتی مواجه شد که مشتاقانه منتظر استقبال از وی و عکس گرفتن با این بازیکن آرژانتینی بودند. در حقیقت سیل جمعیت به حدی بود که مسی نتوانست از رستوران خارج شود اما در نهایت با اسکورت عوامل رستوران و بادیگاردهای خود توانست جمعیت را کنار بزند.

مسی این روزها منتظر نهایی شدن تمدید قرارداد پنج ساله خود با بارسلونا است که به نظر می رسد این خبر در روزهای آینده جدا شود. مسی یک سال پیش با ارسال یک فکس خواستار جدایی از بارسلونا شده بود اما تغییر مدیریت بارسلونا باعث شد تا شرایطش در تیم کاتالان عوض شود و تصمیم گرفته است که با تمدید قرارداد در بارسا ماندنی شود. 

البته تمدید پنج ساله به این معنی نیست که مسی برای پنج  سال در نیوکمپ می‌ماند چرا که در مدتی از قراردادش می تواند راهی لیگ آمریکا شود تا در آن جا فوتبال بازی کند اما به عنوان سفیر بارسلونا از تیم کاتالان حقوق خواهد گرفت. شایعاتی در مورد حضور مسی در تیم اینتر میامی بعد از پایان کارش در بارسا هم مطرح شده که استقبال گرم از او در میامی شاید این ستاره را مجاب کند تا به تیم آمریکایی چراغ سبز نشان بدهد.

4125