اتحاد فوتبال آلمان برای کمک به قربانیان سیل/ بایرن هم دست به کار شد

اتحاد فوتبال آلمان برای کمک به قربانیان سیل/ بایرن هم دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال آلمان اقدامات زیادی را در جریان ارسال کمک ها برای خسارت زدگان فاجعه سیل مهیب غرب آلمان آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کیکر، از انجام بازی های خیریه به نفع سیل زدگان گرفته تا ارسال کمک های مالی، همه باشگاه های آلمانی پای کار آمده اند.

بروسیا دورتموند پیش از این در عصر روز پنجشنبه یک بازی دوستانه خیریه را برای حمایت از قربانیان سیل برگزار کرده بود. اما دورتموندی ها تنها باشگاهی نیستند که دوست دارد به قربانیان این حادثه کمک کند. بوروسیا مونشن گلادباخ روز جمعه یک بازی خیریه در یکی از مناطق آسیب دیده از فاجعه سیل به نفع قربانیان برگزار کرد.

در همین راستا، باشگاه های بایرن مونیخ و اف سی کلن نیز اعلام كردند كه همراه با شرکت مخابراتی دویچه تلكام، مبلغ 100000 یورو كمک می كنند که این مبلغ بین شرکا به یک سوم به عنوان سهم هر کدام تقسیم می شود و چک این مبلغ قبل از برگزاری مسابقه دوستانه خیریه بین این دو باشگاه در روز شنبه (4 بعد از ظهر) در ویلینگن به یکی از سازمان های امور خیریه در آلمان تحویل داده می شود. الیور کان، مدیرعامل باواریایی ها، خسارات ناشی از این فاجعه هولناک را "ویرانگر" توصیف کرده است.

پیش از این، باشگاه دسته سوم کایزرسلاترن مقداری کمک مالی را برای قربانیان سیل اهدا کرده بود. برای این منظور، قرار است روز شنبه در مسابقه دوستانه خیریه این تیم مقابل اشتوتگارت، 300 پیراهن به نفع قربانیان سیل فروخته شود که اعلام شده هر پیراهن 25 یورو ارزش دارد و کمک های مالی بیشتر از این نیز امکان پذیر است. قبل از شروع مسابقه نیز باید یک دقیقه سکوت اجرا شود و تیم ها با نماد سیاه رنگ (به نشانه عزا) به میدان بیایند.

9404