اسپالتی در نشست خبری: امیدوارم اینسینیه و کولیبالی در ناپولی بمانند

اسپالتی در نشست خبری: امیدوارم اینسینیه و کولیبالی در ناپولی بمانند

پایگاه خبری فوتبالی - لوچیانو اسپالتی امیدوار است که لورنزو اینسینیه و کالیدو کولیبالی در ناپولی بمانند و هر آن چه در توان دارند را برای این تیم انجام دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، لوچیانو اسپالتی، مربی جدید تیم فوتبال ناپولی پس از تمرین روز گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد.

اسپالتی در این نشست گفت: "ما به شور و شوق هواداران احتیاج داریم و این اشتیاق آن ها به ما منتقل می شود، برای همین وقتی بازیکنان زمین را ترک می کنند، به هواداران احترام می گذارند."

وی درباره شکل تاکتیکی احتمالی پارتنوپی در این فصل گفت: "در ذهن من تیمی وجود دارد که می تواند حریفان را غافلگیر کند. 4-2-3-1 تعادل را در هر دو مرحله ایجاد می کند، در حالی که 4-3-3 شبیه است، فقط یک تغییر جزئی است. ما باید بیشتر روی توپ کار کنیم. به عنوان مثال، ایتالیا و به طور کلی بهترین باشگاه های اروپایی اکنون در هنگام حمله تمام عرض زمین را پوشش می دهند. ما نباید در حالت دفاع بنشینیم. وقتی تیم به حمله می رود، هافبک ها باید به حریف فشار بیاورند، بنابراین من از هافبک ها می خواهم که کیلومترهای زیادی را بدوند تا این خواسته من محقق شود."

لورنزو اینسینیه یکی از ستاره های قهرمانی یورو 2020 ایتالیا بود، اما قرارداد او با ناپولی در ژوئن 2022 به پایان می رسد. اسپالتی در این خصوص گفت: "من یک بار تلفنی با اینسینیه صحبت کردم. به نظر می رسید او همان کاپیتانی است که تصورش را می کردم. در مورد قرارداد، شما در رسانه ها سعی در ایجاد مشکل دارید. ما کاپیتان ناپولی را داریم، می دانیم او کیست و رئیس ناپولی یک تاجر است. این دو شخصیت قدرتمندی هستند که در زمان مناسب به چشمان یکدیگر نگاه می کنند و به آن توجه می کنند. صبر کنیم تا لورنزو برگردد، رئیس باشگاه با او صحبت خواهد کرد و بعد از آن همه چیز روشن خواهد شد."

درباره آینده کولیبالی مدافع که با اورتون در ارتباط است نیز علامت سوال وجود دارد که اسپالتی در این باره گفت: "کولیبالی یکی از معاونان من در این تیم است. تا جایی که به من مربوط می شود، او در ناپولی می ماند. پیدا کردن جایگزین برای او آسان نیست، همه هم تیمی هایش از او قدردانی می کنند و من فهمیدم که او دائماً در زمین با سایر بازیکنان صحبت می کند. همه به حضور او در رختکن احترام می گذارند."

از اسپالتی در مورد اهدافش در ناپولی سوال شد که وی در پاسخ، سعی کرد از چالش های عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا عبور کند:

"قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر برای هر کسی سخت است. امیدوارم در بین چار تیم بالای جدول باشم اما فقط زمان مشخص خواهد کرد. اهداف و همچنین برخی تعهدات مالی وجود دارد که باید آن ها را تحت نظر داشته باشیم. اگر می خواهید مشکلات مالی خود را برطرف کنید، سریع ترین راه صعود به لیگ قهرمانان است. رئیس باشگاه ما این را می داند."

9404