اسلامی: مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم

اسلامی: مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر، گفت: هدف ما مقابل ذوب‌آهن گرفتن سه امتیاز است تا شکست دور رفت را جبران کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، کریم اسلامی درخصوص شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل پدیده، گفت: ما به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد تا روحیه تیم بالاتر رود. اگر در میانه جدول قرار داشتیم قطعا مقابل پدیده راحت‌تر فوتبال بازی می کردیم و توانستیم به گل های بیشتری برسیم ولی مسئله مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم.
وی درخصوص شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: ما از اول هم به سقوط فکر نمی‌کردیم و فکر می‌کنم ماندن نساجی قطعی شده است. ما فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی سخت بود که بتوانیم در 10 بازی نتایج خوبی بگیریم، این در حالیست که بازی مقابل تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و نفت آبادان در زمین حریفان برگزار شد حالا به دنبال این هستیم تا بتوانیم چند پله در جدول بالاتر برویم.

وی با تمجید از سرمربی و مدیران باشگاه نساجی خاطرنشان کرد:  شرایط تیم ما بعد از آمدن ساکت الهامی تغییر کرد و حضور این مربی تاثیر زیادی در نتایج خوب نساجی داشت. از طرفی نباید نباید حمایت‌های آقای حدادیان و آقای سیف الله پور را فراموش کنیم و آنها به خوبی از تیم پشتیبانی کردند.

مهاجم نساجی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: این بازی هم برای ما مهم و حساس است. آنها در بازی رفت ما را در قائمشهر شکست دادند و حالا نساجی دنبال جبران آن باخت است. برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و در هر بازی فقط برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

6641