عباسیان: هر چقدر با داوران مؤدب رفتار می‌کنیم بیشتر ضربه می‌خوریم

عباسیان: هر چقدر با داوران مؤدب رفتار می‌کنیم بیشتر ضربه می‌خوریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد رفتار مؤدبانه عوامل این تیم با داوران باعث شده است تا آنها ضرر کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، معین عباسیان درباره شکست تیمش مقابل گل‌گهر در جام حذفی، گفت: ما در لیگ برتر با یک پنالتی عجیب به گل‌گهر باخته بودیم و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. از طرفی قبل از مسابقه هم این ذهنیت را داشتیم که داور قطعاً 70 به 30 به سود گل‌گهر سوت خواهد زد و همین موضوع ذهن ما را درگیر کرده بود. ما گل اول را زدیم، ولی نتوانستیم آن را حفظ کنیم و گل دوم گل‌گهر نیز در شرایطی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که قبل از آن یک کرنر مسلم برای ما گرفته نشد.
وی در ادامه افزود: در یک صحنه تیم ما صاحب ضربه کرنر شد، ولی آقای بنیادی‌فر و کمکش اعتقادی به کرنر نداشتند که همان توپ در ادامه تبدیل به گل شد. من به کمک داور گفتم چرا کرنر نگرفتید، ولی او در جواب من گفت، اگر شما گل نمی‌زنید من مقصر هستم؟! چرا کمک داور باید به من چنین حرفی بزند؟! آیا وظیفه او این نیست که کارش را به بهترین شکل انجام دهد؟!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: بعد از بازی با گل‌گهر در لیگ برتر آقای منصوریان گفت که شرایط داوران را درک می‌کند و آنها تحت فشار هستند، ولی من فکر می‌کنم هر چقدر با داوران مؤدب حرف می‌زنیم بیشتر ضربه می‌خوریم. من نمی‌دانم چرا باید شاهد اشتباهات مسلم داوری باشیم. تیم ما واقعاً در چند بازی بابت این موضوع ضرر کرده است که اوج آن همین بازی آخر با گل‌گهر بود.

6641