پاردس: هرگز مسی را این قدر خوشحال ندیده بودم/ شخصیت مسی و نیمار خاص است

پاردس: هرگز مسی را این قدر خوشحال ندیده بودم/ شخصیت مسی و نیمار خاص است

پایگاه خبری فوتبالی - لئاندرو پاردس افتخار می کند که به نمادی بدل شده که توانسته به تیم آرژانتین کمک کند تا طلسم کسی جام را بشکند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گل، لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی باشگاه پاریسن ژرمن به تیم ملی کشورش کمک کرد تا جام قهرمانی مسابقات کوپا آمریکا را به دست آورد. پاردس، ملی پوش آرژانتینی پس از این قهرمانی ملی که باعث شد وی در میان اهالی کشورش به عنوان یک نماد ملی تبدیل شود، در گفتگویی کوتاه عنوان کرده که هرگز لیونل مسی را این قدر خوشحال ندیده بوده است.

مسی که برنده شش توپ طلا شده و رکوردهای افتخارآمیزی را با بارسلونا به دست آورده است، در سطح بزرگسالان نیز در حالی همراه با تیم ملی کشور خود دست به کاری تاریخی زد که این ستاره 34 ساله انتظار داشت پس از پایان قراردادش در نیوکمپ، این باشگاه را به آینده اش متعهد کند.

لئاندرو پاردس، هم وطن و هم تیمی مسی در تیم فاتح کوپا آمریکای اخیر می گوید: "من هرگز مسی را این قدر خوشحال ندیده ام. او واقعا از بودن در کنار ما لذت می برد. این مثل یک سفر فارغ التحصیلی بود که در آن بسیار سرگرم بودیم. ما برنده شدیم و این کار را برابر همه رقبا انجام دادیم و به فینال رسیدیم. برای ما، این یک کوپا آمریکای باورنکردنی بود؛ رویایی که به حقیقت پیوست."

پس از یک مسابقه فینال حماسی بین دشمنان قدیمی (آرژانتین و برزیل)، دو هم تیمی سابق در بارسلونا (مسی و نیمار) در آغوش یکدیگر دارای احساسی مشترک در زمین بازی بودند. مسی و نیمار در میانه میدان مشغول گفتگو بودند. پاردس نیز به عنوان هم تیمی فعلی نیمار در باشگاه پاریسن ژرمن در این صحبت ها شرکت داشت.

پاردس افزود: "ما در مورد فینال صحبت نمی کردیم. درباره چگونگی شرایط فوتبال در آن جام، وضعیت خانواده و کارهایی که قرار بود در تعطیلات انجام دهیم صحبت کردیم. ضمن این آشنایی ها و هم تیمی بودن ها، شما به شخصیت این افراد (مسی و نیمار) پی می برید. فراتر از ستاره بودن، آن ها فروتنی خاصی دارند كه می توانند پس از چنین فینال مهمی بنشینند و درباره چیزهای دیگر صحبت كنند."

9404