سرمربی تاتنهام: هری بازیکن ماست و قصد فروش او را نداریم

سرمربی تاتنهام: هری بازیکن ماست و قصد فروش او را نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره ملی پوش باشگاه تاتنهام در رادار باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد، اما نونو اسپریتو سرمربی این باشگاه قصد نگه داری کین را دارد. 

به گزارش فوتبالی، هری کین فصل گذشته را همانند فصول گذشته بدون جام سپری کرد، تا شایعات پیرامونش به شدت قوت بگیرند و تیم‌های متمول به دنبال جذب او باشند. او در یورو 2020 به همراه انگلیس عملکرد درخشانی داشت. البته کاپیتان سه شیرها در مرحله گروهی نتوانست کار خاصی انجام دهد، اما در مراحل حذفی درخشید، تا انگلیس به فینال صعود کند، اما در مرحله آخر حریف ایتالیا نشدند و از رسیدن به جام بازماندند. 

به نقل از سایت گل، پیش از شروع یورو 2020 گفته می‌شد که این بازیکن درخواست خروج خود را به مدیران باشگاه داده و اعلام کرده که دیگر قصد ماندن در شمال لندن را ندارد. نونو اسپریتو سرمربی تاتنهام در این باره گفت: "هری بازیکن ماست و اصلا نیازی نیست راجع به چیزی صحبت کنیم. تمام. حالا زمان آن است که هری استراحت کند. زمانی که بازگردد با او صحبت خواهم کرد. هیچ شکی در مغزم ندارم. هیچ شکی. فقط می‌خواهم هری به خوبی ریکاوری کند و با آمادگی کامل به تمرینات بازگردد. ما جاه طلب هستیم و می‌خواهیم در فصل آینده تمام تلاش خود را به کار بگیریم."

4416