حسینی: بحث کم‌کاری بازیکنان نفت مسجدسلیمان را قبول ندارم

حسینی: بحث کم‌کاری بازیکنان نفت مسجدسلیمان را قبول ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نفت مسجدسلیمان خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد؛ با این حساب چگونه امکان داشت که بازیکنان این تیم کم‌کاری کنند؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عبدالله حسینی در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار سختی برای تیم ما بود. همچنین گرمای هوا حریف دیگری بود که باید با آن مبارزه می‌کردیم، البته مجتبی حسینی با توجه به شناختی که از حریف داشت، نفت را به خوبی برای ما آنالیز کرده بود و می‌دانستیم که باید برابر آنها چگونه بازی کنیم. ما یک نیمه فوق‌العاده داشتیم و 3 گل زدیم، اما در نیمه دوم کار ما سخت شد. به هر حال خوشبختانه در نهایت 3 امتیاز را گرفتیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب‌آهن در نیمه دوم نتوانست مثل نیمه اول ظاهر شود، تاکید کرد: به هر حال نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و تهاجمی بازی می‌کرد و این طبیعی بود که ما هم کمی عقب‌نشینی کنیم، البته گرمای هوا به شدت تیم ما را خسته کرده بود و بچه‌ها از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند و همین موضوع باعث شد که عقب نشینی کنیم. با این حال خدا را شکر می کنم که در نهایت 3 امتیاز مهم  از این بازی گرفتیم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص صحبت‌های محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان مبنی بر کم‌کاری برخی از بازیکنان تیمش تصریح کرد: من بازیکن ذوب‌آهن هستم و دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم اما باید بگویم که بحث کم‌کاری بازیکنان حریف را قبول ندارم. آنها دنبال گرفتن 3 امتیاز بودند، چون خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کردند و فکر نمی‌کنم چنین مسائلی که مطرح شده است درست باشد.

حسینی در پایان گفت: تیم ما با این برد تا حدودی به آرامش رسید، هر چند که حق واقعی ذوب‌آهن قرار گرفتن در پایین جدول نیست. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم و رتبه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

7474