درگیری لفظی مظاهری با یک پرسپولیسی (عکس)

درگیری لفظی مظاهری با یک پرسپولیسی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری سنگربان استقلالی ها که در دربی دیروز کار را از روی سکوهای استادیوم آزادی دنبال کرد، با یک پرسپولیسی دچار درگیری لفظی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، استقلال به لطف درخشش سیدحسین حسینی در ضربات پنالتی، موفق شد از سد رقیب دیرینه خود عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود. حسینی که برای نخستین بار موفق به ثبت کلین شیت در دربی شده بود، با مهار پنالتی مهدی عبدی، باعث پیروزی تیمش شد.

اما رقیب ستاره دیروز آبی ها، همچون چند دیدار گذشته استقلال کار را از روی نیمکتی که به روی سکوهای ورزشگاه منتقل شده، آغاز کرد. رشید مظاهری که با درخشش در بازی های ابتدای فصل آبی پوشان خیلی زود قفس توری آبی پوشان را از آن خودش کرده بود، پس از دربی برگشت دروازه استقلال را به حسینی واگذار کرد.

حسینی پس از اشتباه بزرگ در دیدار جام حذفی برابر ذوب آهن، با اعتماد دوباره مجیدی روبرو شد و پس از آن در 6 بازی موفق به ثبت 5 کلین شیت شد. با این وجود، رشید مظاهری نیز به عنوان یک گلر مطمئن و آماده در دسترس فرهاد قرار داشت تا او هر زمانی که صلاح بداند، از این بازیکن استفاده کند.

در دربی روز گذشته دو تیم و در دقایق ابتدایی نیمه دوم، اتفاق عجیب و جالب توجهی رخ داد. زمانی که بازیکنان برای آغاز 45 دقیقه دوم به جای خود و روی سکوها منتقل شدند، نزدیک به جایگاه خبرنگاران فردی شعاری را علیه استقلال سر می دهد که با واکنش گلر آبی ها همراه می شود.

الفاظی که آن شخص به کار برد، به مذاق مظاهری خوش نیامد و او به شدت نسبت به صحبت های این فرد پرسپولیسی واکنش نشان داد. مظاهری به پشت شیشه های اتاق CIP رفت و حتی گفته می شود با مشت به شیشه های آنجا کوبیده تا نشان دهد که چقدر از الفاظ به کار برده شده توسط آن فرد ناشناس عصبانی است.

در نهایت فردی که علیه استقلال کلمات زشت به کار برده بود را از اتاق CIP بیرون کردند تا اوضاع آرام شود. مسئله ای که با دخالت مامور نیروی انتظامی و فرزاد مجیدی ختم به خیر شد تا مجادلات لفظی بین دو طرف، شدت بیشتری نگیرد.

مظاهری که در این فصل یکی از خوب های استقلال بود، در این بازی نیز رفتار بسیار حرفه ای از خود نشان داد و حتی پیش از زدن ضربات پنالتی، به سمت حسینی رفت و به رقیب خود نیز روحیه داد. دو گلری که حالا می توان گفت که در این فصل عملکرد خوبی را از خود ارائه داده و خیال فرهاد از بابت دروازه تیمش راحت است.

7474