هزینه 3 میلیون یورویی فاینورد برای جهانبخش

هزینه 3 میلیون یورویی فاینورد برای جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی- حضور وینگر ایرانی برایتون در فاینورد را باید قطعی دانست.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش بالاخره تصمیمش برای جدایی از باشگاه انگلیسی را گرفت و قرار است فصل آینده دوباره در فوتبال هلند دنبال اهداف ورزشی‌اش باشد.

همانطور که در جریان هستید، فاینورد مقصد این بازیکن ملی‌پوش است و اینطور که به نظر می‌رسد توافقات نهایی بین دو باشگاه برای بازگشت علیرضا به فوتبال هلند صورت گرفته است.

پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی که در صفحه توییترش اخبار مربوط به نقل و انتقالات را پوشش می‌دهد، درباره جهانبخش توییت زده که حضور بازیکن ایرانی برایتون در فاینورد را باید قطعی دانست و باشگاه هلندی برای جذب جهانبخش، 3 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

دیروز رسانه‌های هلندی مدعی شده بودند که جهانبخش با قراردادی قطعی و نه قرضی به فوتبال هلند برمی‌گردد و حالا باید دید که توافق فاینورد با برایتون و همچنین علیرضا درباره مسائل مالی به چه صورت بوده است.

به این نکته هم اشاره کنیم که طبق ادعای سایت  feyenoordpings هلند، اگر چه فاینورد جهانبخش را به عنوان جانشین استیون برگویس جذب خواهد کرد اما قبل از اینکه جدایی وینگر هلندی از فاینورد و انتقال او به آژاکس قطعی شود، نام بازیکن ایرانی برایتون در لیست نفرات مورد نظر فاینورد دیده می‌شد.

1984