حمیدرضا صدر در آمریکا درگذشت

حمیدرضا صدر در آمریکا درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی- متاسفانه باخبر شدیم که حمیدرضا صدر، کارشناس و مفسر ورزشی دوست داشتنی فوتبال و سینما در بیمارستانی در آمریکا درگذشت.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا صدر، نویسنده، منتقد سینما و مفسر ورزشی پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان در آمریکا درگذشت و صفحه اینستاگرام او این خبر بسیار تلخ را منتشر کرد. صفحه اینستاگرام زنده یاد صدر در چند وقت گذشته توسط دخترش اداره می شد و البته این صفحه پس از مرگ دکتر صدر به حالت مموریال درآمد.

او متولد ۳۰ فروردین ۱۳۳۵ در شهر مشهد بود. صدر دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی شهری در داشنگاه تهران و لیدز انگلستان بود و سال‌ها به عنوان نویسنده و منتقد سینما و هم‌چنین مفسر فوتبال فعالیت داشت و در دانشگاه تهران هم در رشته شهرسازی و برنامه ریزی شهری تدریس هم می کرد اما شیفته فوتبال و سینما هم بود. 

نیمکت داغ، روزی روزگاری فوتبال، پسری روی سکوها و تو در قاهره خواهی مرد، از جمله کتاب‌های منتشرشده او به شمار می‌روند که هنوز هم خواننده دارند و پرفروش هستند و احتمالا با درگذشت دکتر صدر، تجدید چاپ هم خواهند شد.

دکتر صدر از کارشناسان و مفسران رقابتهای جام جهانی و یورو در تلویزیون بود که حضورش رنگ و لعاب خاصی به برنامه های تلویزیونی می داد و برخی اوقات مناظره های او با میهمانان برنامه جذاب و دیدنی از کار درمی آمد. او با احساسات خاص و تکان دادن دستهایش و گفتن خاطرات شیرین فوتبال درباره یوروها و جام های جهانی، جلوه ویژه ای به برنامه های تلویزیونی می داد. دکتر صدر از دو سال پیش از ایران خارج شد و برای درمان سرطانش به آمریکا رفت اما روز به روز بیماری به او چیره می شد و همین عامل باعث شد تا همگان بیشتر نگرانش شوند. خبر وخامت حالش دو سه هفته پیش منتشر شد و بامداد جمعه خبر تلخ درگذشتش آمد.

پایگاه خبری فوتبالی، ضایعه درگذشت دکتر صدر را به خانواده ایشان و جامعه فوتبال و سینمای کشور کشور تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

1111