عکس/ زلاتان در کنار وراتی، لاوتزی و سیریگو؛ پی‌اس‌جی واقعی!

عکس/ زلاتان در کنار وراتی، لاوتزی و سیریگو؛ پی‌اس‌جی واقعی!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم حال حاضر باشگاه میلان، به تازگی در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری را منتشر کرده است که در آن در کنار بازیکنانی مثل وراتی، لاوتزی و سیریگو قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ بین سال های 2012 تا 2016 سابقه حضور در باشگاه پاری سن ژرمن را داشته است و در آن باشگاه هم به طور کلی عملکرد خوبی داشت و به رشد پاری سن ژرمن در آن مقطع کمک کرد.

اکنون زلاتان ابراهیموویچ به نظر می رسد که به تازگی دیداری با هم تیمی های سابق خود در پاریسن ژرمن داشته است، بازیکنانی مثل مارکو وراتی، که هنوز هم در پی اس جی است، لاوتزی و سالواتوره سیریگو که در آن مقطع دروازه بان پاری سن ژرمن بود.

زلاتان ابراهیموویچ در این استوری اینستاگرامی بالای این تصویر نوشته است:"پی اس جی واقعی" تا بدین ترتیب یادی از دوران حضور خود در پاری سن ژرمن و بازی کنار این بازیکنان کرده باشد.

زلاتان تا پایان فصل پیش‌رو با میلان قرارداد دارد و باید دید که در پس از آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه تصمیمی برای ادامه دوران حرفه خود در سر دارد. او به علت مصدومیت یورو 2020 را از دست داده بود.

1470