نوستالژی؛ درخشش و دبل مسی مقابل ینس لمان در چمپیونزلیگ

نوستالژی؛ درخشش و دبل مسی مقابل ینس لمان در چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - در تاریخ 9 مرداد در این تابستان، بارسلونا با اشتوتگارت یک بازی دوستانه برگزار کرد تا در این تابستان و در پیش فصل، خود را برای شروع فصل جدید آماده کند.

به گزارش فوتبالی، اما در بازی های رسمی و در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و اشتوتگارت قبلا به مصاف هم رفته اند که البته آن بازی با پیروزی پر گل بارسلونا خاتمه یافته است و آبی و اناری پوشان با درخشش مسی یک پیروزی شیرین به دست آورده اند.

در فصل 2009/10، بارسلونا و اشتوتگارت در اولین مرحله از دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت آن بازی در مجموع رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 1 به سود بارسلونا خاتمه یافت.

در بازی رفت، این دیدار در آلمان با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود اما بارسلونا در بازی برگشت و در ورزشگاه نیوکمپ با درخشش مسی نسخه اشتوتگارت را پیچید.

مسی در پیروزی 4 بر 0 بارسلونا مقابل اشتوتگارت در نیوکمپ، دو گل به ثمر رساند و گل های دیگر بارسا را بویان و پدرو به ثمر رساندند. دروازه بان تیم اشتوتگارت در آن بازی، ینس لمان، دروازه بان مشهور آلمانی بود و بدین ترتیب مسی یک درخشش ویژه مقابل این گلر آلمانی داشت.

1470