حسینی پس از 6 دربی کلین شیت می کند؟

حسینی پس از 6 دربی کلین شیت می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال در 6 شهرآورد اخیر موفق نشده است که دروازه اش را بسته نگه دارد و سیدحسین حسینی امیدوار است موفق به شکستن این طلسم شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سیدحسین حسینی سنگربان استقلال که در دو شهرآورد گذشته روی نیمکت تیمش نشسته بود و رشید مظاهری در ترکیب تیمش قرار داشت، حالا پس از 324 روز یکبار دیگر فرصت حضور در دربی تهران را به دست آورده است و امیدوار است به روند خوب هفته های اخیرش ادامه داد.

حسینی تاکنون در 4 شهرآورد برابر پرسپولیس قرار گرفته که در هر 4 بازی دروازه اش را باز شده دیده است. او در نخستین تجربه اش، در دربی 86 به میدان رفت و دروازه اش توسط علی علیپور و از روی نقطه پنالتی باز شد. در دومین دیداری که این گلر برای تیمش در دربی ها به میدان رفت، او روز خوبی را سپری نکرد و با یک گل بخودی، باعث شکست تیمش شد.
حسینی در شهرآوردهای 92 و 93 نیز در ترکیب استقلال قرار گرفت و در هر بازی 2 گل دریافت کرد. او در بازی برگشت لیگ نوزدهم از علیپور و رسن گل خورد و در بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز باز هم توسط علی علیپور و بشار رسن دروازه اش را باز شده دید اما در ضربات پنالتی با مهار شوت احمد نوراللهی، موجبات پیروزی تیمش را فراهم کرد.

حسینی علاوه بر اینکه به فکر ثبت نخستین کلین شیت خود در دربی هاست، قصد دارد به روند ناکامی گلرهای استقلال در شهرآوردهای اخیر پایان دهد. در 6 تقابل گذشته سرخابی های پایتخت، همواره دروازه آبی پوشان باز شده و مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری در ثبت کلین شیت ناکام بوده اند.
باید دید سنگربان امروز استقلال بالاخره می تواند به روند گل خوردن های تیمش در دربی تهران پایان دهد یا باز هم پرسپولیس موفق می شود در تقابل با رقیب سنتی، گل بزند. تا ساعاتی دیگر این موضوع مشخص خواهد شد.

1470