تردیدها درباره گریلیش به اوج رسید/ ماندن در ویلا یا رفتن به سیتی؟

تردیدها درباره گریلیش به اوج رسید/ ماندن در ویلا یا رفتن به سیتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش به تعریف و تمجید از هواداران استون ویلا پرداخته است و این باعث شده که بسیاری از آن ها نسبت به شانس ماندن کاپیتان برجسته خود و رد پیشنهاد تیم منچستر سیتی بسیار هیجان زده باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سان، در میان اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا پس از اتمام مسابقات جام ملت های اروپا یورو 2020، خبری منتشر شد مبنی بر این که گواردیولا در حال آماده سازی پیشنهادی 100 میلیون پوندی برای جذب جک گریلیش است که این خبر موجب نگرانی هواداران استون ویلا بابت از دست دادن ستاره ملی چوش تیمشان شد.

اما روز گذشته انتشار تصاویری از لباس جدید باشگاه استون ویلا بر تن جک گریلیش، طرفداران ویلا خود را امیدوار و خوشحال کرد. گریلیش که با ظاهری جدید و متفاوت از قبل و در حالی که پاهای خود را به سمت بالا در ویلاپارک نشان می دهد، در این پوستر به تصویر کشیده شده است، همچنین در یک ویدیوی تبلیغاتی که توسط باشگاه استون ویلا منتشر شده، جک گریلیش در حالی که عشق خود را به باشگاه شهر خود ابراز می کند، حضور دارد.

هافبک تیم ملی انگلیس در گفتگویی کوتاه گفت: "همه می دانند رنگ های پیراهن استون ویلا برای من چه معنایی دارد. من تمام زندگی ام به عنوان پسر ویلا بوده ام و دوست دارم در این باشگاه بازی کنم." همین جملات به علاوه ویدیوها و پوسترها کافی بود تا هواداران متقاعد شوند جک گریلیش فصل بعد هم در استون ویلا ماندگار است.

در همین رابطه، یکی از طرفداران ویلا در شبکه های اجتماعی گفت: "شک نکنید که باشگاه درصدد فروش گریلیش است زیرا اگر چنین نبود در ویدیوی باشگاه برای او بازارگرمی و تبلیغات نمی کردند."

اما هوادار دیگری نظر خود را این گونه عنوان کرد: "طبق این شرایط، گریلیش در باشگاه می ماند؛ من از ابتدا همه چیز را می دانستم."

از طرف دیگر، هواداران سیتی که از مشتریان جدی ملی پوش انگلیسی است، متقاعد شده اند که سران سیتیزن ها در تلاشند تا هر لحظه احتمال انتقال این بازیکن به اتحاد را افزایش دهند. دیروز و در جریان رونمایی از لباس خانگی جدید تیم فوتبال منچستر سیتی، بسیاری از هواداران اظهار امیدواری کردند که در شروع فصل جدید لیگ برتر، این لباس آن را بر تن جک گریلیش ببینند. یکی از آن ها در توییتر نوشت: "پیراهن کلاسیک! جک گریلیش در این لباس ظاهر خوبی خواهد داشت."

9404