عکس؛ خوانندگی دروازه‌بان سابق بارسلونا با لباس پنگوئن

عکس؛ خوانندگی دروازه‌بان سابق بارسلونا با لباس پنگوئن

پایگاه خبری فوتبالی - هفتمین قسمت برنامه "خواننده با ماسک" (Mask Singer) در حالی در تلویزیون اسپانیا پخش شد که یک مهمان ویژه داشت: په په رینا، دروازه بان اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان سرشناس اسپانیایی که در حال حاضر در لاتزیو توپ می زند، وقتی از زیر لباس پنگوئنی شکل خود خارج شد، مخاطبان و تماشاگران را شگفت زده کرد.

مسابقه "خواننده با ماسک" نام مسابقه ایست که در سالهای اخیر در سرتاسر دنیا محبوب شده که حالا این مسابقه به تلویزیون اسپانیا کشیده شده است. در این مسابقه یک شخصیت مشهور خودش را زیر لباس یا ماسک خاصی قایم می کند و برای حاضران در استودیو ترانه ای را می خواند. او همچنین کدهایی در مورد شخصیت خودش به تماشاگران می دهد و بینندگان تلویزیونی و حاضران در استودیو باید حدس بزنند که زیر ماسک چه کسی پنهان شده است.

په په رینا نیز در برنامه چهارشنبه شب ترانه 'Hola mi amor' را خواند که یکی از موفق ترین ترانه های اسپانیای به شمار می رود. حاضران در زمان حدس زدن به گزینه هایی نظیر داوید مونیوز، خورخه کاداوال و حتی آندرس اینیستا اشاره کردند تا این که در نهایت خوزه ماتا که یکی از داوران برنامه بود حدس درستی زد و په په رینا را شناخت.

رینا در پایان برنامه در صفحه اینستاگرامش با لحنی همراه با شوخی نوشت که حالا اماده است تا در مسابقه خوانندگی "یورو ویژن" شرکت کند و خودش را "خواننده پنگوئنی" خواند!

4125