پرسپولیس - رادو؛ اکران «آتش بس ۳» در شهرآورد (عکس)

پرسپولیس - رادو؛ اکران «آتش بس ۳» در شهرآورد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت بوژیدار رادوشویچ به پرسپولیس تا هفته گذشته باورنکردنی به نظر می‌رسید اما حالا به وقوع پیوسته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رادوشویچ روز ۹ خرداد در حالی ایران را ترک کرد که یک هفته مرخصی را در جیب داشت اما ورود او به ایران ۴۵ روز طول کشید و در این بین به نقل از او و مدیران باشگاه پرسپولیس نقل‌قول‌های بسیاری درباره جدایی و قطع همکاری منتشر شد.

 رادو در این مدت ابراهیم شکوری و مدیران باشگاه را با شدیدترین لحن مورد خطاب قرار داد و سخنگوی قرمزها را «دروغگو» دانست و از آن سو شکوری نیز در یک توییت دریافتی رادوشویچ را «پول مفت» خواند. اما در نهایت نیاز کادرفنی سبب شد تا طرفین به صلحی موقت دست پیدا کنند.

پس از این صلح، رادو تصمیم گرفت که به ایران بیاید و در درون دروازه سرخپوشان قرار گیرد و پس از اولین تمرین، در فهرست دربی نیز جای خود را پیدا کند.

 حالا رادو در سه بازی لیگ و شاید سه بازی جام حذفی همراه پرسپولیسی‌ها باشد و با توجه به اینکه حامد لک با یک کارت زرد محروم خواهد شد، احتمال دارد این گلر کروات فرصت بازی نیز پیدا کند اما باید دید پس از پایان فصل، طرفین برای پایبندی به قرارداد فصل آینده به توافق خواهند رسید یا خیر؟

۴۱۵۴