سیدجلال و آل‌کثیر دربی را از دست دادند؟

سیدجلال و آل‌کثیر دربی را از دست دادند؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن تاثیرگذار قرمزها به دربی 96 می رسند؟

به گزارش فوتبالی،در حالی که قرار است تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 19:45 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کنند کادر فنی قرمزها با شوک عجیبی روبه رو شده است و گفته می شود علاوه بر مهاجم جنوبی و گلزن این تیم، کاپیتان تاثیرگذار این تیم نیز نمی تواند از ابتدا در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که پیش از آغاز بازی مقابل آلومینیوم اراک و به هنگام گرم کردن دچار درد از ناحیه مچ پا شد گفته می شود شرایط حضور در ترکیب ثابت قرمزها مقابل استقلال را ندارد و کادر پزشکی این تیم همچنان مشغول مداوای پای آسیب دیده کاپیتان قرمزها هستند تا او را به این بازی برسانند اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی با توجه به فشار این بازی سنگین و احتمال درگیری ها کاپیتان تیمش را نیمکت نشین کرده و از فرشاد فرجی که مقابل آلومینیوم نمایش درخشانی داشت بهره بگیرد تا او در کنار محمد حسین کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی قرمزها را تشکیل دهند.

سیدجلال حسینی مدافع باتجربه پرسپولیس که توانسته بود در تمرینات گروهی هفته گذشته شرکت کرده و مصدومیت خود را تقریباً به طور کامل پشت سر بگذارد در تمرین روز قبل این تیم بار دیگر احساس درد از همسترینگ کرد تا پزشکان پرسپولیس شرایط او را بررسی کنند.

عیسی آل کثیر نیز دیگر مصدوم قرمزها است که احتمال می رفت به این بازی برسد اما مصدومیت او همچنان به صورت کامل برطرف نشده است تا یحیی تصمیم بگیرد او را هم نیمکت نشین کرده و در صورت لزوم در دقایق پایانی و یا وقت های اضافه از او استفاده کند، آل کثیر در بازی برگشت لیگ برتر موفق شده بود تک گل 3 امتیازی قرمزها را به ثمر برساند و حالا او در کنار سیدجلال حسینی غایبان بزرگ دربی جام حذفی هستند که باید از روی نیمکت بازی را آغاز کنند.

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد یحیی تنها در شرایطی حاضر خواهد بود از این دو مهر تاثیرگذار تیمش استفاده کند که بنا بر شرایط بازی مانند حفظ نتیجه و نیاز به گلزنی آنها را به زمین بفرستد.

با توجه به اینکه پرسپولیس 3 بازی حساس در لیگ برتر و کورس قهرمانی با سپاهان دارد یحیی ترجیحش این است که در این بازی روی دو مهره خود ریسک نکند تا موجبات تشدید مصدومیت انها فراهم نشود.

7655