کوتاه از نقل و انتقالات تیم لیورپول/ از نیگز و مالن تا تیلمانس و سانچز

کوتاه از نقل و انتقالات تیم لیورپول/ از نیگز و مالن تا تیلمانس و سانچز

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال لیورپول انگلستان که فصل گذشته نتوانست به عنوان مناسب و جامی دست یابد، در صدد این است که حضوری فعال در بازار نقل و لنتقالات تابستانی امسال داشته باشد و نواقص تیم خود را برطرف کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال لیورپول از زبان جیمز پیرس، خبرنگار نزدیک به این باشگاه از این قرار است:

خریدها:

سائول نیگز/ در حال حاضر امکان جذب او به وسیله لیورپولی ها بسیار ضعیف است. گزارشاتی وجود داشت که لیورپول پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی ارائه کرده اما طبق اطلاعات من، این اخبار غلط هستند. در حال حاضر، خرید سائول موردی است که لیورپول باید صبر کند و ببیند ابتدا چه اندازه می‌ تواند از فروش های خود درآمد کسب کند.

دونیل مالن/ او قطعا مورد تحسین لیورپول می‌ باشد و تحت مراقبت نزدیک این تیم قرار گرفته است. سران لیورپول در مورد جذب این وینگر هلندی پرس و جو کردند اما فعلا در همین حد است و چیزی بیشتر از این وجود ندارد. بسیار به این بستگی دارد که لیورپول در خط حمله بازیکنانی را بفروشد، مالن قطعا کسی است که قرمزهای آنفیلد شرایطش را دنبال می‌ کنند.

یوری تیلمانس و رناتو سانچز/ متعجب می‌ شوم اگر تیلمانس به لیورپول بپیوندد. چند هفته پیش که بررسی می‌ کردم، به من گفته شد رناتو بازیکنی نبوده که لیورپول پروسه انتقالش را دنبال کند یا ادامه دهد.

فروش ها:

پول برای خرج کردن وجود دارد اما اگر لیورپول بتواند مبلغ قابل توجهی از فروش هایش به دست آورد، روی این که چه مقدار پول برای پیدا کردن جانشین واینالدوم در اختیار خواهد داشت تاثیر می‌ گذارد. فعلا موردی در سطح واقعا پیشرفته وجود ندارد.

9404